EKSPRES DUKAN

Görsel

_French_dietician__2178112b

Ekspres Dukan’ı duyan var mı?Çok rastlamadım çevremde.Demek ki pek bilinmiyor.Aslında pek yeni bir tarz diyeyim.Birkaç ay önce Dr.Dukan tarafından geliştirildi.Benim Dukan diyeti hocam Simla da sitesinde açıklamalı olarak duyurdu .(http://www.dukandiyetitariflerim.com/2014/03/7-gunluk-dukan-express5-kilo-ve-altinda.html)

Diyetin detayını oradan okumanızı tavsiye ederim.

Gelelim ben ne yaptım?Sevdim mi bu Ekspres işini.İlk başta hayır.Ben seyirde bile artık hızlı kilo veremiyorum yağım azaldı.Nerde ekspresle vericem.Yok öyle şey.Fakat korumadayım,atak-seyir-güçlendirmeyi harfiyen yapan bir insanım ama gelin görün ki koruma denince sapıtıyorum.Herşeyi yiyebilirsin diyor ya ben ne gördüysem yiyorum.Olacak gibi değil,kilo alıyorum.1-2 kilo alınca seyir tarzı besleniyorum,eh bundan da sıkılıyorum.Hak verirsiniz ki hayat boyu bu böyle geçmez.

Ben de dedim ki ekspres yapsam nasıl olur?Kilo verme derdinde değilim,maksat dengeleyeyim.Hem diyet hem ödül herşey var aynı hafta içinde….Aaaa ummadığım birşey oldu ve ben 4 haftada 2200 gr verdim hem yedim hem verdim.Vücut sürekli seyirden sıkıldı kanaatimce…Acelesi olmayan ,az kilosu olanlar için önerilmiş olsa da pek de güzel koruma programı bu aslında.

E tabii neticede korumadayım diyerek arada farklılaştırdıklarım oluyor.(kilo vermek isteyenler bunu kendine örnek almasın lütfen,tekrar ediyorum ben korumadayım,maksadım kilomu sabitlemek)..Mesela nedir?Saf protein ve protein+sebze günlerime sınırlı izinli sokmuyorum asla.Kepeklerimi de yiyorum hafta içi ama cumartesi-pazar biraz aksıyor.Bazen günlerin yerini değiştiriyorum mecbur kaldığımda.Fakat bence ödül yaptıgınız günün ertesi gününün saf protein günü olması çok işe yarıyor.Aldıklarınızız sıfırlıyorsunuz sanki.Bir de normal yağlı peynir cumadan itibaren giriyor ama ben çarşamba veya perşembe günü de kepeklerimle çok az miktar yiyorum bazen.O kadar özgürlük olsun ama dimi?Sonuçta 1-2 kilo çık -in diyerek 2.5 seneye yakın süredir inceyim:)

 

 

Yorum bırakın