Yoğurtlu tavuk çorbası

Standard

Özellikle atak ve saf protein günlerinde ne yiyeceğimizi şaşırıyoruz.Çorba yemek hem mide hem barsak için yararlı hem de beynimizi en çok doyuran yemeklerden biri.Yavaş yavaş içildiğinden iştahımızı daha rahat kapatıyor.

 

TAVUKÇORBA

 

Evre: Her evre

Malzeme: 2-3 parça tavuk

                       1 küçük kase yoğurt

                       1 yumurta sarısı

                      tuz-karabiber-nane-kırmızı biber

                    isterseniz limon,isterseniz sarımsaklı sirke koyabilirsiniz içerken…

 

2-3 parça tavuğu yağsız ve derisiz haşlayın.Ben göğüs eti ne yazık ki sevmiyorum.O yüzden but etini kullanıyorum.Görünür tüm yağlarnı mutfak makasıyla kesip atıyorum.Minik parçalara bölüp haşlıyorum.İyice haşlanınca başka bir kapta yoğurdu ve yumurta sarısını çırpın.Mikserle çırparsanız daha iyi sonuç alırsınız.Bunu da çorbaya katın.Bir taşım kaynasın.Üzerini nane-biberle süsleyin.

.

 

Bir Cevap Yazın

