Öneri_Eda’nın Hamburger Ekmeği

Standard

2013-01-16-1870

 

İddia ediyorum,bundan daha güzel bir yulaf kepekli ekmek yok…Bütün iş bol konulan süt tozunda…Süper oluyor.Eda’nın elceğizlerine ve kafasına sağlık.Pofidik pofidik bişi.Tazeyken arasına koyun diyetimize uygun köfteyi domatezi turşuyu,yapın hamburgerinizi.Biraz bayatlayınca yapın tostunuzu.Çıtır çıtır osun..Ben güçlendirmede olduğumdan,peynir hakkım yerine,arasına ceviz koyuyorum ve o şekilde de yiyorum pek hoşuma gidiyor:)

 

İlginç bir nokta,soğukken daha fazla kepek kokusu alırken,tost yapınca kokmuyor yahu.

 

Ben tarifi her zaman bu şekilde yapmıyorum.1 kaşık kepeğe 3 kaşık süt tozu koyunca evet süper oluyor ekmekler ama sürekli süt tozunu bol kullanmak bende duraklama yapabilir diyerekten 1 kaşık süt tozuna indirgiyorum.Daha az pofidik oluyor tabii böyle olunca.

Bi de yumurta sarılarının çoğunu diskalifiye edip beyazlarıyla yapıyorum:)

 

Eee hani tarif demeyin işte burda linki:

 

http://edadukancan.blogspot.com/2013/01/hamburger-ekmegi-her-evre.html

 

Bir Cevap Yazın

