İtalyan tarzı makarna

Standard

makarna

 

Evre: Güçlendirme nişasta öğünü

 

Malzeme : Pişmiş haliyle 220 gr makarna (Tam buğday veya kepekli makarna öneriyor Dr.Dukan.Ben burada beyaz makarna kullandım ama bu alışkanlıktan vazgeçmeliyim.)

                     3-4 domates rendesi (Bol sos yapın.Süper bir lezzet yakalanıyor ve yağsız yaptığınızı anlamıyorsunuz bile)

                     3-5 sarımsak (dilimlenmiş.Ben bol sarımsaklı severim.İstediğiniz kadar kullanın)

                     1 tatlı kaşığı zeytinyağı.

                     Dilerseniz üzerine günlük peynir hakkınızdan ekleyebilirsiniz.

 

Sarımsakları yağda hafif çevirip üzerine domates rendesini dökün.İyice pişince tuz ekleyin.

Haşladığınız makarnayı 220 gr olarak tartın ve üzerine bu sostan bolca dökün.Mmmmmh missss.

 

Öneri:Dr Dukan,makarnayı sütle haslarsanız protein oranını arttırırsınız diyor,hem de krema tadını yakalıyorsunuz ucundan:) Ben yağsız tavuk suyuyla haşlıyorum o da süper oluyor.

.

 

 

Bir Cevap Yazın

