Güçlendirmede ne yaptım,ne yapıcam?Hatta eyvaaaah:))

Standard

21 Aralıkta güçlendirmeye geçtim,30 ocakta güçlendirme 2. yarıya ,15 martta da korumaya geçmem gerekiyordu hesaba göre.

Bu sefer,koçların önerisi üzerine her hafta yeni bir gıda ekledim.Çünkü ilk güçlendirmemde ilk hafta +2 görmüştüm ve o 2 kilo bana yapışıp kalmıştı.

Ödül öğünü ilk haftadan itibaren başladı.Diğer yiyecekleri ise şöyle ekledim:

1.hafta normal yağlı 40 gr peynir 

Eskiden meyve delisi olan ben meyveyi değil peyniri seçtim ilk önce:) Bu ilginç bir değişim.Normal insan peynirini çok özlemiştim.

2.hafta 1 dilim tam tahıllı ekmek

Böylece artık peynirimle beraber normal insan tostu yapabiliyordum:)

3.hafta 1 porsiyon meyve

Her zaman yemiyorum.Hala çok fazla çekmiyor canım meyveyi.Bağımlılığımdan kurtulmuşum:)

4.hafta ikinci dilim ekmek

ve bu süre içinde kilomda artış olmadı hatta 700 gr daha gitti durduk yerde.Pek güzel,amaç dışında çıkılmadı.Sadece,2.dilim ekmekği ekledikten sonra güçlendirmeye geçtiğim kiloyu görmeye başladım.Aslında tekrardan azıcık arttım yani.Ama sorun yok,güçlendirmeye geçiş kilomu koruyayım yeter.Zaten herkes çok cılız oldun diyip durmakta.

5.hafta nişasta öğünümü bir ekledim kiiiiii.Amanin 300-400 artış gördüm o hafta..Koçlara danıştım.BEyaz unlu nişasta öğünü yapmışsın.Bundan sonra tam buğdaydan makarna ve mercimek,fasulye gibi bakliyatlara ağırlık vermemi önerdiler.

2 hafta sonra hala güçlendirme kilomun çok az üstündeydim.Bazen +200 bazen +400..Çok önemli değil benim için.AMa ya daha fazla olursa + lar?İşte o yüzden önlem almalı diyerek ekmeklerimi kestim.Nadiren 1 dilim yedim ama genellikle yemedim.

Veee güçlendirme 2. yarı zamanı geldi çattı.Yok hayır benim bu + işini çözmeden güç.2 ye geçmem mantıksız olurdu ve geçmedim.Korumaya yaklaştım hala güç.2 yapmadım.

Veee yine veee son hafta sonu 3 günde +4 görmek beni derinden yaraladı:)(yanlış anlaşılmasın +4 gr diil +4 kilo!!!)

Bu 3 günün birinde ödül(kahvaltı),birinde normal güçlendirme günü ve son gün de saf protein günü idi.Ama ne gariptir ki saf p günü ertesi daha da fazla + görmüştüm.Oooo noooooo bu neeee????

Hemen koçlara mail yazdım.Bütün yediklerimi ve haleti ruhiyemi anlattım.Stresli bir dönemde olduğumu da anlattım.Ve koçlar,bu işin stresten olduğuna karar verip stresi azaltmak için yöntemler önerdiler.(Bu yöntemleri daha sonra ayrı başlıkta paylaşıcam)

Güçlendirmeye başlangıç kiloma dönene kadar 2 safp ve 5 protein+sebze günü yapmamı önerdiler.Yani seyire döndürdüler.O kiloya geri döndüğünüzde de ek gıdaları kesin,sadece ödül ve nişasta öğünlerinizi yapın dediler.Vah benim halimeeee.Bu askerlik bitmez.Ay pardon bu seyir bitmez.Güçlendirmeyi bile tam yapamamışken seyire geri dönmek….

Neyse 2 günde 2.5 kilosu gitti bu artıların.Bir nebze moralim yerine geldi.Benim bünyeme de ne desem bilmem ki….En iyisi ben bir gıda intolerans testi de yaptırayım.Bana beyaz un mu dokunuyor ne oluyor bir anlayayım.stress

6 responses »

  1. bende daha once dukanla verdigim kilolari kisa zamanda geri aldim cunku daha seyir devresindeyken biraktim. Ancak su ana kadar benim icin en kolay diyet oldu ve tekrar yapamyi dusunuyorum. ozelikle guclendirme beni korkutuyor cunku seyirde kural daha sikiyken isim daha kolay. Sizin tecrubelerinizi merakla okuyorum..kolay gelsin

      • biliyorum ama karbonhidratlar bende hem siskinlik yapiyor hem de istah aciyor. Protein ve sebze yerken sorun yok hatta yulaf kepegi bile yemeden veriyorum kilolari kolayca. Bu sefer guclendirme gecince coaching den destek almayi planliyorum. Sizi ornek aldim. O yuzden de blogunuzu merakla takip ediyorum. Before after resimleriniz arasindaki fark inanilmaz super..

      • Çok tşk ederim.Kepeği yemek ,kolay kilo vermemizden de öte,vucudumuza ihtiyacı olan besinleri veriyor.O yüzden yemenizde fayda var

  2. Güçlendirmeniz nasıl gidiyor, çok merak ediyorum, yakında ben de güçlendirmeye geçeceğim ve korkuyorum, önerilerinizi bekliyorum. Çok sevgiler 🙂

Bir Cevap Yazın

