Cevizli Ekmek (tatlı veya tuzlu)

Standard

cevizliekmek

Güçlendirmede iyi ki fındık fıstık ceviz hakkı verildi tam yağlı peynir yerine..Valla o kadar arıyordum ki, o kadar eksikliğini hissediyordum ki….

Cevizli yulaf kepeği ekmeği yaptım .Sade ekmek yaptığımda da ekmeğimin arasına ceviz koyuyorum:) Cevizli ekmeğe tatlandırıcı koyarsanız tatlı kurabiye oluyor.

Evre: güçlendirme-koruma

Malzeme: 6 kaşık yulaf kepeği

                    1 pkt kabartma tozu

                    6 yumurta beyazı (bir sarıyı üzeri için ayırabilirsiniz)

                   bir tutam  tuz veya tatlandırıcı (ben her bir kaşık kepek için 1 kaşık splenda koyuyorum)

                   6 kaşık süt tozu (süt tozumyok derseniz der değil ama o zaman yumurta sayısını 4 e indirin)

                   120 gr ceviz içi (yani 3 günlük peynir hakkınız-1 kaşığa 20 gr ceviz iyi geliyor.)

TÜm malzemeyi karıştırın.İsterseniz üzerine yumurta sarısı sürün..6 parça halinde tepsiye koyun.180 derecede ısıtılmı

Bir Cevap Yazın

