Güncelleme_Güçlendirme’de fındık fıstık:)

Standard

Kısa süre önce chatlerde ,güçlendirmedeki günlük 40 gr ota yağlı peynir hakkı yerine kavrulmamış ve tuzsuz fındık vs yenebileceğini öğrenmiştik.

Ben de bugün detaylı sordum:

1.Kesinlikle kavrulmamış ve tuzsuz yenecek.(Kavrulmamış alıp evde kavurmak da olmaz!)

Canan Karatay da kitabında bu konuyu anlatıyor…Fındık,ceviz gibi gıdaların içindeki besinler ve yağ çok sağlıklı.Ancak,kavrulduğunda içeriği değişiyor ve  zararlı yağa dönüşüyor.

2.40 gr orta yağlı peynir yerine 40 gr ceviz-badem-fındık vs yenebilir.Bunun sıklığı size kalmış.İsterseniz hergün peynir hakkınız yerine yiyebilirsiniz.Korumaya geçince kilo alma sorununuz olmazsa hem peynir hem fındık vs tüketebilirsiniz demiş koçlar.

3.Peki fındık,kaju,ceviz,badem,şam fıstığı,yer fıstığı.. bunlardan hangileri izinli diye sordum.Hepsi izinli.Ama özellikle ceviz,fındık,badem ve şam fıstığını önermişler .Örneğin yer fıstığından daha sağlıklı grupmuş bu saydıklarım.

Valla güçlendirmeye can geldi:)

Reklamlar

8 responses »

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s