Guncelleme_Guclendirmede ekmek yerine alternatifler

Standard

Ozellikle,Doğalsan’ın yeni çıkardığı yukaf kepeği galeta ununu kullanabileceğimiz haberinden sonra kepek kulanımı benim için daha önem kazandı desem yeridir.

Bu arada önemli not: dogalsanın galeta karışımı adını verdiği bu üründe galeta unu yok.İçiniz rahat etsin.Koçlar izin vermiş sağolsun Simla sormuş.(www.dukandiyetitariflerim.com) Üstelik 2 kaşık yerine 3 kaşık kullanılacak bu galeta karışımından.yani 30 gr değil 45 gr hakkımız var

Ayrıca madem peynir yerine fındık-ceviz tercih edebiliyorum artık,2 dilim tam tahıllı ekmeğimi ne yapıcam derdine düştüm.

Ben de koçlara sordum  günlük ekmek hakkımız yerine ne yiyebiliriz diye.

1. Ekstra 3 kaşık yulaf kepeği

2. 8 ons ( 225 gr) nişastalı gıda

3. 4 ons ( 120 ml ) kırmızı şarap

Artık iyiden iyiye seviyorum ben bu güçlendirmeyi.Hep güçlendirmede kalsam da olur ki 🙂

.

4 responses »

Bir Cevap Yazın

