Öneri: Browni Intense_ Simla’dan

Standard

Aylardır yapmamıştım…Çünkü bu seferki seyirimde nerdeyse hiç sınırlı kullanmadım..Ama artık güçlendirmedeyim,kendime bir değişiklik yapayım dedim.

Bu tarifi mutlaka denemelisiniz süper oluyor..Eşim de kızım da bayılıyor.Kızıma göre kepekle yapılabilecek en iyi şey buymuş:)

Ellerine ve aklına sağlık Simla…..Süpersin.Sen olmasan ben bu diyeti başladığım gibi bırakırdım sanırım.

Not:jelatini olmayanlar jelatinsiz de yapabilirler.Sadece sosu biraz daha cıvık oluyor.

http://www.dukandiyetitariflerim.com/2012/04/browni-intense.html

Bir Cevap Yazın

