Yeni keşfettiğim peynir:Pınar Bana Bana (güçlendirme için)

Standard

pinar-krem-peynir-bana-bana-290x160

Geçenlerde çocuklar yesin diye Pınar’ın Bana Bana krem peynirini aldım.Krem peynirler çok yağlı olur o yüzden kremimsidir zaten.Üzerinde light yazanlar bile çok yağlıdır.

Ama bunun üzerinde light yazmamasına rağmen yağ oranı yüzde sadece 7.6….Güçlendirmedeki 40 gr peynir için kullanılabilir bir yağ oranı.(orta yağlı tüketmek gerekiyor)..

Yani neymiş,üzerinde light yazan ürünler sizi aldatmasın çok yağlı olabiliyor.Yazmayanlar da az yağlı olabiliyor:) Her zaman yağ yüzdesini kontrol edin derim ben.

Ayrıca mühim not: Pınar krem peynirin yağ oranı 17….Aman dikkat.Onun kutusu da değişik,üzerinde de BANA BANA yazmıyor!

5 responses »

  1. merhaba,

    geçen markette fark ettim ki bu peynirin ambalajında problem var. ufak kutularda ki yağ oranı ile aynı peynirin büyük kutusunda ki yağ oranı farklı. büyük kutuda yağ 20% yazıyor. besin değeri tablosunda bir sıra kaymış sanırım. büyük kutuda ki 7,6 protein değeriydi.

  2. bu peyniri markette gördüm alacaktım ama şöyle bi durum var; Pınar Bana Bana büyük boy’da değerler;yağ;17 protein 7.6…. Pınar Bana Bana küçük boy (160gr’ lık) da ise yer değiştirmiş oranlar? yağ ;7.6 protein ;17.. diğer değerleri ise aynı ikisindede çok kafa karıştırıcı geldi, birinin değeri yanlış ama hangisi,almadım bende yanlışlık var diye,sizin de dikkatinizi çekti mi?

    • bana bana larda yağ 7 küsur…Bana bana yazmayanlarda dediğiniz gibi yüksek.Pınar’ın sitesinde de böyle yazıyor zaten.Yine de alırken bakmakta fayda var her zaman

Bir Cevap Yazın

