En en son kilo durumum ve yılbaşı macerası

Standard

Evet sayın izleyiciler Dukan’la 2 bayram ve bir yılbaşı geçirdim seyirde iken.Ve kaçamak yapmadım.Yapamazdım,kendimi sabote edemezdim.Ama bu sefer güçlendirmedeydim ve ödülüme denk getirdim.Fakat biraz yanlış bir ödül oldu…Yani ıvır zıvır çok oldu..Hele ki eşimin yaptığı misler gibi gerçek çiğköfte yüzünden bütün akşam wc de oturdum çünkü 4 aydan fazladır bulgur vs girmeyen mideye bir anda bulgur yükleyince şiştim ve nefes alamadım..Oy oy..Bir daha bu şekilde yenmeyecek arkadaş.Bu anlaşıldı.

56 ile güçlendirmeye geçerim 55 e inmee gerek yok zaten de gitmiyo derken,55.9 u grünce güçlendirmeye geçmiştim.Ama ilave gıdaları her hafta yavaş yavaş sokuyorum hayatıma.Bu da bana çok iyi geldi..Yılbaşından 3 gün önce 55.5 gördüm ve fotoğrafını çektim baskülün.Ama  o da ne 30 aralık sabahı 55.3 gördüm ki saf protein günü ertesi filan da değildi…İnsan oğunun psikolojisi e garip.Hani ben 56 ya okey demiştim?Ama 55.3 gördüm ya..Onu kaybetmeme telaşına girdim.Eyvaaaah yılbaşında yedim ben kesin 56 olmuşumdur diye üzülürken Allah’tan 1 ocak saf protein günümdü ve ben bütün fazlalığı atarak bugün yine 55.3 üm:)

2 haftadır önce 40 gr normal peyniri sonra 1 dilim tam tahıllı ekmeği eklemiştim.Bugün 3. haftama başlıyorum veeee meyve ekleniyor.Ama ben korkuyorum 4. kusur aydan sonra ilk kez meyve girecek ağzıma…Çok farklı bir duygu…Ancak seyir yapanlar anlar beni….

 

kilo

Bir Cevap Yazın

