Güçlendirmedeyim,Yeniden:)

Standard

guclu-kadin_224134

İşte sonunda güçlendirme günü geldiiii…Dukan diyetimin ilk seyiri biterken çok korkmuş çok heyecanlanmıştım…O kadar ekstra yiyeceği ,ödülü yiyerek nasıl kilo almayabilirim diye çok endişelenmiştim.Endişemde de haklı çıktım ve daha ilk ödül yemeğinden sonra 2 kilo aldım ve o hiç gitmedi üstümden bir daha..Koruma zaten başlı başına bir tuzak ve muamma idi benim için.Neyse ki güçlendirmede  +2 kiloyla gelmişti ama kuralı belliydi,şunu şunu ye bunu bunu hala yeme….Onun içindir ki şu anda güçlendirmeden çok koruma evresini araştırıp okumam.Asıl korkum korumadaki belirsizlik çünkü.

Her ne ise sevgili okurlar:) Bu sabah itibariyle 55.9 kg görünce ee zaten kaç olursam olayım 21 aralık akşamı ödül yiyicem diye de karar vermişken bugünden güçlendirmedeyim dedim oldu bitti:)

2.kez seyire başlarken niyetim 55 e düşmekti…Ama 2 hafta önce vazgeçtim.Niye mi?Yeni aldığım 36 beden pantolonların bellerini 2-3 parmak daraltamaya vermek zorunda kalınca,ee 34 beden de olamayacağıma göre eh yeter artık dedim yine de 2 hafta beklemek istedim.

Son ayda o kadar zorrr gitti ki kilolalar.Sırf şu son 500 gr bile 12 günde gitti.Ama sonuçta toplamda tam 8.500 gr daha gitmiş oldu.Evet mutluyum:) Aman güçlendirmede ve korumada bozulmasın mutluluğum….

İşte son zamanlardaki kilo verme grafiğim.Nasıl da inişler çıkışlar var bakar mısınız?Ama sonutaaaaa hep aşağı hep aşağı.Yani neymiş?+ gördüğünüzde hiiiç üzülmeyin….Sonu her zaman başarı…

kilo1

Güçlendirmede eklenen yeni yiyecekler ve ödül-nişasta öğünlerini bir anda hayatımam sokmamamı önerdi koçlar.Bir anda kilo almamam için.Bu nedenle ilk haftadan itibaren ödül yemeğimi yiyicem ama geri kalanlar şu şekilde hayatıma girecek:

1.hafta………40 gr orta yağlı peynir

2.hafta………1 dilim tam tahıllı ekmek

3.hafta…….. 1 pors.meyve

4.hafta………2.dilim tam tahıllı ekmek

5.hafta ………nişasta öğünü

Ve işin en ilginç yanı onlar bana 1. hafta meyve 3. hafta peynir şeklinde bir liste yapmışlardı ben yer değiştirebilir miyiz dedim.Benim gibi eski bir meyve delisi 4 aydır meyve yemesin ve yok ııh önce peynir deyip meyveyi 3. haftaya atsın olacak iş mi:) Demek ki bu da bir bağımlılıktı ve geçmişşşş.

Bu arada,3 aydır spor salonuna devam ediyorum.İş seyahatlerimde spor salonu olan otelleri tercih ediyorum.Yani kafa değişti.Böylece haftada ortalama 3 kez kardio ve ağırlık çalışmaları ile çeşitli hareketleri içeren programımı dikkatlice uyguluyorum.Yaptıklarımın çoğu,Dukan’ın da yap dedikleri zaten…İlk haftalarda bant üstünde orta hızda zor yürürken birkaç hafta sonra epey hızlandım birkaç haftadır da koşuyorum.Aradaki fark çok hoşuma gidiyor.Bu yeni düzenimi hayat boyu sürdürme niyetindeyim.

Herkesin istediği kiloya gelip güçlendirmeye başladığı günü görmesi diliyorum.Ve şimdi peynirimin zevkini çıkarma zamanııııı:)

9 responses »

  1. merhaba,bende yeni güçe geçtim,ödül öğününde neler yiyebiliriz?,canım ;simit,tahinli pekmez,zeytin, falan istiyor,illa çorba,ana yemek tatlı gibi mönü yapmak zorunda değiliz dimi?

  2. 11 ocakta korumaya geçiyorum ama 5 kilo daha vermek istiyorum hedef 55 yani 🙂 2 ocakta korumaya geçmeden güçlendirmeye dönüyoruz bir arkadaşımla 🙂

Bir Cevap Yazın

