KORUMADA hafta sonu tuzaklarından KAÇIŞ

Standard

weekend

Dukan US sitesinden koçların hazırlamış olduğu,haftasonu diyet bozan tuzaklar ve çözümleri.Aynı hatayı 2 kez yapmaktan kaçının ve ideal kilonuzu koruyun demişler…Dikkat ederseniz diyette sayıyorlar hala bizi koruma evresinde de…Haklılar.Bu diyet 4 evre diye bilerek başladık.Korumaya geçince eski hayatımıza dönücez sanmayalım sakın.

 

             Happy Hour (Ekstra indirimli içki saati)

 

Alkol iştahınızı arttırır ve kendinize mani olma gücünüzü azaltır .Elinizin altında ne varsa yiyip bitirdiğinizde kolayca ekstra 1000 kalori almışsınızdır bile.

Çözüm: Kaç tane içki içeceğinize baştan karar verin…Çoğu şarap ve light bira 100-125 kalori civarındadır.

Yiyecek olarak Dukana uygun yiyecekler taşıyın yanınızda veya karides kokteyl,buharda pişmiş midye veya ızgara tavuk yanında kereviz sapları sipariş edebilirsiniz (çizburger veya çıtır kanatlar yerine)

              Yataktan Geç Kalkmak

 

Alarmın çalmaması ve kalkmak zorunda olmamak genellikle sabah kahvaltısı etmemenize neden olur.Kahvaltıyı atlarsanız öğle yemeğinde 2 kat kalorili yiyecekler yersiniz.

Çözüm:Kaçta uyandığınız önemli değil.Hafta sonlarında da güne kahvaltıyla başlayın ve metabolizmanızın kalori yakmaya başlamasını sağlayın böylece.Ayrıca bir fincan kahve veya yeşil çay içerek kalori yakma hızınızı arttırırsınız (günde ekstra 100 kalori)

              Tatil Mantığı

 

Hafta sonu ,günlük rutininiz kırar ve bu ,belli zamanlarda beslenmeye alışan mideniz iç  bir tuzaktır .Hafta sonu demek sadece kısa bir sure demek değildir.Senede 52 kere gelir.

  Çözüm:En iyi çözüm, Pazartesi-Cuma rutinine sadık kalmaktır.Bunu uygulamak sizing için zorsa,en azından ‘kaçamak’ yiyeceklerden uzak durmaya çalışın.Aksi halde öğün atlamanıza neden olur.Ne zaman ekstra kalorili bir şeye elinizi atacak olsanız,bunları vucudunuzdan atmanın ne kadar zevksiz olduğunu hatırlayarak bu yiyeceklerin ne kadar tatsız şeyler olduğunu anlayacaksınız.Evden uzakta olacaksanız Dukana uygun  atıştırmalıklar yiyin.

                Sinema Gecesi

 

Büyük ekrana odaklandığınızda  ne yediğinize odaklanmazsınız.Büük bir patlamış mısır ,gereksiz yere ekstra kalori almanıza neden olacaktır.

Çözüm: En iyi seçenek,yanınızda sağlıklı atıştırmalıkklar götürmenizdir.Örneğin:yağsız yoğurt,bir avuç Goji berry ve 1 şişe su.Hala mısır istiyorsanız en küçük boyunu seçin ve ekstra yağ ve tuz konmamasını rica edin.

               ‘Yemek Yapmak İstemiyorum ‘ Sendromu

 

Amerikan Ekonomik Araştırma Servisinin yaptığı araştırmaya gore insanlar genellikle haftasonunda dışarıda yiyorlar ve ekstra 144 kalori alıyorlar

Çözüm: Salata veya et suyu bazlı bir çorba ile iştahınızı kesip daha az kalori alabilirsiniz.Hem de ana yemeği daha az yemenize de neden olur.Garsona,sağlıklı pişirme yöntemlerini seçtiğinizi söyleyin ve sosu yemeğin üstüne değil yanına koymalarını rica edin.Eğer alıp eve götürecekseniz,sağlıklı seçenekler sunan restoranları tercih edin,suşi bar gibi.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s