Seyirim bitiyor mu bitmiyor mu?Güçlendirme kapıda mı?

Standard

30 ağustostan beri diyetteyim.Yani 3 ayı geçti.Bu süre içinde 8 kilo eksildim..Dukan diyetinde bu kadar kilo en fazla 2 ayda verilir normalde.Ama ben normalin altında yağa sahip bir kişi olarak iyi verdim bile diyebilirim.

Spor salonuna devam konusunda da pek hassasım.Haftada 2 veya 3 kez gidiyorum..Boş vakit buldum mu hoop ordayım.Hatta boş vakit bulamasam da ordayım.Çünkü artık önceliğimde bu var.Arkadaşlarımı daha az görür oldum,uğraşmalı yemekleri daha az yapar oldum ama bir şekilde vakit bulabiliyormuşum meğer…

Dukan testine göre 28 kasımda istediğim kiloya yani 55 e gelecektim.Gelemedim.Şu anda 56.3 kg …Ama çok da uzak değilim.Hiç kaçamağım da yok.Sonuçta geriye sadece sabır kalıyor.Artık haftada 200 ancak gidiyor..Dukan da bana demiş ki,istersen seyiri uzatalım ve 55 i yakalayalım.Bunu yaparız,ama artık eskisi gibi haftada yarım-bir kilo gitmez.Ama dersen ki,bu kilo iyi,daha yorulmayayım güçlendirmeye geçeyim dersen bu kiloyu ideal kilon olarak güncelleyelim,motivasyonun azalır kaçamak yaparsın vs vs demiş..Ben de ilk seçeneği seçiyorum,biraz daha uzatıyorum dedim…Kaçamak da yapmaaaam,yapamam.

Kaçamak…Bu akşam eşim ve çocuklar taze ekmek aldılar,salatanın suyuna bandılar,sonra da içine peynir koyup yediler.Ucundan kırıntısını bile tırtıklamadım.Ama  kokladım:) En çok özlediğim şeylerden biri…Mis gibi sıcak ekmek,arasına beyaz peynir-domates…

2 tane daha özlediğim şey var.Yazayım da gülmeyin ama..Ya da gülün:) Diyetten önce de sorsanız senelerce yemediğim şeyler geliyor aklıma çok komik…

Birincisinin adı yok…Tarif etmem lazım: Çocukken annem bir dilim ekmeğin üstüne margarin sürer onun da üzerine bal sürerdi de yemezdim sabahleyin..Annem de atmaya kıyamayıp kenara koyardı o dilimi.Sabahtan akşam üstüne  kadar dururdu da balı içine iyice çekerdi.Ekmek de kurur, kıtır olurdu.Ben de acıkırdım ikindide..Yerdim onu.Kıtır kıtır ,öyle değişik bir tad…İlk ödülümde bu tatlıyı mı yapsam acaba?Yapması zor bir tatlı:)Sabahtan akşama bekleme süresi var çünkü.Hemen yap ye olmuyor.

İkincisinin de adı yok ki aslında…Bunun için 2 dilim pötibör bisküvi alınır.Arasına beyaz peynir konulur bi de bal….Sonra bu piskevitler kıtır kıtır yenir.Tuzlu ile tatlının uyumlu tezatına ne denir?Mmmmmh denir tabii ki:)

Hem aklıma koyduğum kiloya inme fikrinden vazgeçmiş değilim.Ama bir yandan da artık güçlendirme gelsiiiin diye dörtgözle bekliyorum.Gerçi güçlendirme gelecek de ne olacak?Sadece ödül öğünüm olacakilk haftalarda.Çünkü hayatıma peyderpey  girecek yeni yiyecekler…İlk hafta peynir,2.hafta 1 dilim ekmek,3. hafta 2. dilim ekmek,4.hafta kuzu eti,5.hafta meyve ve 6.hafta nişasta öğünü….ve zaten ilk yarı böylece bitecek güçlendirme 2. yarıya geçiyor olucam…

Gel güçlendirme gel…Sıkıldım seyirden..Ama yine de vazgeçmek yok:)

Reklamlar

8 responses »

  1. Merhaba ,Niçin haftalık artırıyorsunuz güçlendirme yiyeceklerini? dukanın tavsiyesi mi? kişisel tercihinizmi? birde sıralaması da ilginç; önce peynir en son meyve…bir sebebi var mı?(ben meyveyi bekliyorum sabırsızlıkla)
    Normalin altında yağa sahip olunca daha mı az kilo veriliyor? ben hala 2 aydır vermem gereken 5 kiloyu veremedim,0 kaçamakla :(.. pes etmek üzereyim:(….

    • evet bu koçluk aldıktan sonra ortaya çıkan bir öneri:) daha önce forumda sorulmuş bu cvp verilmiş.Ben de kendim için sordum bunu söylediler.Ödülü ama ilk haftadan itibaren yap dediler.Ben meyve delisi olduğum halde eskiden,şu anda en çok peynir özlüyorum…Yağ kalmadı ki ben de vereyim kolayca…

  2. güçlendirmede bende sizin gibi sırayla yiyecekleri yiyeceğim,toplamda 5 kilo verdiğim için 25+25 güç yapacağım dolayısıyla 5 ergün arayla sırasıyla;1-(1dilim ekmek 2)-meyve 3-)2dilim ekmek 4-)peynir 5-)nişasta öğünü olarak yapacağım uygunmu sizce? ödül öğünü yapmasak olurmu ki kilo almaktan korkuyorum..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s