SEYİR hakkında chat ve forum derlemeleri_1

Standard

S1:Eğer kötü bir hafta sonu geçirmişsek bunu toparlamak için 3 gün atak yapsak mı?

C1:Kötü haftasonundan kastınız, birden fazla kaçamak mı?Bu durumda 3 gün saf protein günü yapmanızı öneririz.Ancak bu,atak evresine çok yakın bir zamanda olmamalı.En az 1 ay geçmiş olmalı.Ama bu,B planı.Asıl A planınız,neden kaçamak yaptığınız ve buna nasıl engel olmanız gerektiğidir.

 

S2: 38 gündür diyetteyim ama 2.5 kilo verdim.Bunun sebebi günde 2 yerine 3 kaşık yulaf kepeği yemem mi?

Günlük yediklerim ayrıca:

3 yumurta

5-6 surimi

4 küçük kornişon turşusu

125 gr somon füme

250 gr yağsız yoğurt

Shirataki noodle

125 gr balık

1-2 bardak kadar  ıspanak veya havuç püre (sebze_protein günlerinde)

2-3 şişe  cola zero veya tatlandırıcılı soda ve bolca su.

 

C2:Surimi, somon füme ve turşu çok tuz içeriyor.Bunları hergün yiyorsanız ,vucudunuzdan suyu atmakta zorlanırsınız.

Ayrıca sodayı tatlandırıcısız kullanın.Yapay tatlandırıcı ve doğal olmayan ek maddeler kilo verme hızını yavaşlatabilir.

Proteini daha fazla tüketin.Oldukça az tüketmişsiniz.

Soda yerine ev yapımı bitki çayları için.

Her zaman taze ve daha doğal bir diyetten yanayız.

 

S3:Dün uzun yolda araba kullanıyordum ve biraz baş dönmesi hissettim.Şekerli bir şeyler yedim.Baş dönmem düzeldi ama bugün tartıda yarım kilo fazla çıktım.Bu kadarcık bir şey bu kadar fark ettirir mi?

C3:Umarım bugün daha iyisinizdir.İleride böyle bir şey yaşarsanız,biraz yoğurt yiyin ya da goji berry (Saf p de 1 kaşık-sebze+protein gününde 2 kaşık).Ya da yulaf kepeğini 1 kaşık daha arttırın.Kilonuzun bu şekilde biraz oynaması normal.Birkaç gün içinde iner.

 

 

S4: Seyirdeyim.Yulaf kepeğimi 2 kaşık yerine 3 kaşık tüketsem ne olur?

C4:Kilo veriminiz yavaşlar veya tamamen durabilir.O nedenle bu küçük ayrıntı bu kadar önemli.

 

S7:Dün atak evrem bitti ve bugün seyire başladım.Düne göre kilomda da eksilme var ama ölçülerim tam tersine düne göre arttı.Neden?

C7: Siz yağları kaybettikçe,vücut yerine su koyuyor.Bu da ya tartıda artı görmenize ya da ölçülerinizin fazla çıkmasına neden oluyor.Bu durumu düzenlemesi için vücudunuza zaman tanıyın.İyi bir iş çıkardığını göreceksinizJ

 

S8:Bir iş seyahati nedeniyle diyetime 1 ay ara verdim.Bu sürede kilo almadım ama tabii arada nişastalı gıdalar yedim.Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim?

C8:2 veya 3 gün saf protein yaparak seyire devam edin.

 

S9:Süte karşı alerjim var.Normalde badem sütü (Almond Milk) içerdim(Türkiye’de var mı bilmiyorum).Bu diyette de içebilir miyim?

C9:Süt içmekte sorununuz varsa,günde 375 ml ye kadar badem sütü içebilirsiniz.

 

S10:Yağsız bulyon bulamıyorum.Normal bulyon kullansam olmaz mı?

C10:Olabilir,ama hiç olmazsa düşük sodyumlu bulyon bulun.

Bir Cevap Yazın

