Son kilo durumum

Standard

Güncel not:19.11.2012 itibariyle 56.9 um

Evet sayın izleyiciler

Bir diyetin daha son günlerini yaşıyoruz:) Dukan bana 28 kasımda 55.3 olursun demiş.Dün itibariyle (16 kasım) 57.2 yim…Yaklaşık 2 haftadır 57.6 dan başka rakam görmüyordum.Ne altı ne üstü.Fazla görmemek de güzel birşey tabii.Gider o gider diyip sabrettim.

Ve sonra 1 günde -400.Artık sonlardayım.Fazla yağım zaten kalmadı.Bu kadar ağır gitmesi pek normal.Dukan da zaten bana 9kilo için 12 hafta vermiş.Halbuki daha önceki diyetimde 12 haftada 12 kilo demişti.O da biliyor zorlanacağımı.

Ben bu durumda 12 günde 2 kilo daha veremem.O kesin.Ama olsun.Devam edicem.Dukan amca da ek bir ücret talep etmiyor koçluk için,seyirin uzaması durumunda…

Bir Cevap Yazın

