Ben Hangi Ürünleri Kullanıyorum?

Standard

Eveeeet size sırlarımı açıklıyorum:)

Yulaf kepeğinde kesinlikle favorim Doğalsan…Hem tadi hem iriliği çok hoşuma gidiyor.Başka markaları da kullandım.Direkt çöpe attım paketi.O derece.Üstelik un gibiydiler.Bu kadar ince çekilmişi Dukan önermiyor.Bu markayı Migros,Carrefour ve Metro’da bulabiliyorum.

Nerde bulursanız hemen birkaç paket alıp elinizin altında bulundurun.Tek süt tozu markası bu.Olmazsa olmaz diye birşey yok.Süt tozsuz da oluyor tarifler.Ama bunu da ekleyince lezzeti artıyor.Bulursanız kullanın.Günde 3 yemek kaşığına kadar kullanabilirsiniz.(Kahve beyazlatıcılar olmaz.Onları kullanmayın)

Ev yoğurdum yoksa,markette de bulabiliyorsam kesinlikle Pınar light.Çünkü en az yağ oranına sahip olan bu.Diğer light yoğurtların yağ oranı 1.5 ken bununki 0.15…Neden bunu almayayım ki o halde?(normal yoğurtlar %3,tava yoğurtları %5 yağlı) Carefourlarda büyük boyunu da bulur oldum.Daha da ekonomik.Ama şimdilik her markette yok.

hazır ayran olarak da mümkün olduğunca Sek light ayranı tercih ediyorum.(Şu en soldaki,pembe kapaklı olan)Çünkü en az yağ oranına sahip (%0.5)

Süt için ise marka önerim yok.Sıfır yağlı(aslında sıfır dendiğine bakmayın,sıfıra çok yakın ama sıfır değil %0.15 yağlı) tüm sütlerin arasında en ekonomiği hangisi ise onu alıyorum

Aknaz light peynir,beyaz peynir olarak tercihim.Şu ana dek bulabildiğim en az yağlısı.Bim’lerde satılıyor.Yağ oranlarını iyi okuyun kutu üzerinde.Bazı kutularda 2.5 yazıyor bazılarında 9.Bu arada %4 diye de bişey çıktı ortaya ve 2.5 lar bulunmaz oldu…Mümkünse 2.5 ,hadi olmadı 4 olanları alın ama 9 lar olmaz.

Yağ oranı %2.2 olan,tuzsuz,lezzetli bir lor.Her lor yağsız değil,aman dikkat! Bu oru ben Migroslarda bulabiliyorum.

En önemli konulardan biri toz tatlandırıcı.Splenda asla acılık yapmıyor.Hem de doğal.75 mg ve 125 mg şeklinde iki tip kutusu var.Büyük olanı eşimle bana 1 ay yetiyor.Eczane ve Migroslarda bulabilirsiniz.

Takita formtat 60 ise açıkçası pek sık kullanmak istemediğim bir ürün.Çünkü çok gaz yapıyor:) Ama karamelize olabilen bir yapısı var.O yüzden bazı tatlılarda tercih ediyorum.Ayrıca güçlendirmede meyveden reçel yapmak isterseniz yine bu tatlandırıcı daha iyi sonuç veriyor.

Doğal olması nedeniyle artık çayıma da sukraloz bazlı tatlandırıcılar kullanıyorum.Splenda veya Sukrax. Eczanelerde bulabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

