Karnıbahar Kısırı_Öneri

Standard

İnatla yapmadığım,yapmaktan kaçındığım bir tarifti bu benim.Hiç aklıma yatmadı,kesin kokar dedim,ne alaka dedim.Hiç karnıbahar bulgurun yerini tutar mı dedim.Yok artık dedim.Şekli benzedi de ondan işte dedim,tadı nerden benziycek dedim de dedim:)

Sonra,geçen hafta,sevgili Esra’ya konuk olduk tarifin asıl sahibi Simla ile birlikte.Owww ne kadar güzel bişeydi o anlatamam.Hemen ertesi günü de ben yaptım.Gittiğim misafirliğe de götürdüm.Eşim,ev sahibi ve misafirlere de tek tek tattırdım.Sen bunun içine bi değişik baharat koymuşsun ama çıkaramadık dediler.FAkat bunda karnıbahar var diyemediler:)Bulgur yok da demediler.O halde neymiş?Denemeden karar verilmemeliymiş.Haydi siz de denesenize (5 dakikada oluyor)

http://www.dukandiyetitariflerim.com/2012/04/karnabahar-kisiri.html

Bir Cevap Yazın

