Dukan Muhammara_Öneri

Standard

Sağda solda o kadar söylendi muhammara diye de ben de hiç sevmem bu muhammarayı gerçek hayatta.(Şimdi sanal hayat yaşıyoruz ,herşeyin çakmasını yapıyoruz ya:))Ama onca seçeneğin olduğu gerçek hayatta sıra muhammaraya gelmezken,diyette kahvaltıda salamlar- sosisler -cevizli taratorlar yiyemediğimizden,dur bi de ben deneyeyim,neyim eksik deneyenlerden,hertür malzemem de var Maşallah diyerekten:) 2.5 dakikada yaptım oldu bitti.Bugün saf protein günüm olmasa ucundan tadına bakmakla kalmazdım amma yarınıda değil 3 gün sonra yani hafta sonu kahvaltısını bekleyecek.Çünkü bir minik parçada bile fena sarımsak koktum:s Ama lezzet süper.

http://edadukancan.blogspot.com/2012/10/muhammara-atak-haric.html

Bir Cevap Yazın

