Mistik Çay

Standard

Not:Bu bir reklam filan diildir:)

Doğuş Mistik Çay diye bişey var geçen yıl keşfettim.İlk yapışımda (üzerini okumazsan böyle olur) hiç sevmedim.Ağzımı yaktı baharatı.Ay nasıl keskin bir baharat vardı içinde.Olduğu gibi döktüm.Paketin geri kalanını napıcam derken meğer bu çay,suya değil süte yapılıyormuş ve sonuçta chai latte (çay latte yani sütlü çay) elde ediyormuşsunuz.Başka markalarda var mı henüz göremedim.Fındık,çilek,muz aromalısını da yapmışlar ama şahsen böyle egzotik bir lezzete kafam bu aromaları yakıştırmadı.Yine de denemeli.Belki de severim.

Ben chai latte çok severim ki.Kafelerde satılanların içinde surup var ve onlar da şekerli imiş.Onları da içemiyorum madem,bu benim süper içeceğimdir artık.

Baharat hele ki tarçin,Dukan’ın da çok önerdiği birşey.

Bir kupanın ister tamamına light süt doldurun isterseniz de yarı yarıya suyla karıştırın ama sütünüz ve suyunuz çok sıcak olsun.Ben içine 2 poşet atıyorum,süt bütün acılığını alıyor çünkü.Tadı az gelmesin istiyorum.Hatta suyunu sütünü koymadan önce 1 çay kaşığı da ekstra tarçın ekliyorum.3-5 dakika bekleyince içebilirsiniz.Ben bol tatlı seviyorum o yüzden 2 tatlandırıcı atıyorum.Tavsiye ederim:)

5 responses »

  1. bende stash markanin chai lattesi var.green tea diye geciyor.kaynar sute iki tane ve bol sekerli:))en buyuk zevkim.ekstra tarcin iyi fikir,oylede deniycem.

Bir Cevap Yazın

