Dukan bakın bana bugün ne demiş:)

Standard

Ay valla çok güldüm hem de kahkaha attım hala da gülüyorum.

2 araba aldığınızı düşünün demiş.İkisi de aynı marka,aynı model.İyi bir fabrikadan,motoru iyi.Herşeyi ile güzel bir araba.Ancak,şöyle bir fark var.İlk 50 bin km de birini tek kişi kullanıyor.Diğerini bir çift ve de  3 çocuğu var.50 bin km sonra aralarındaki farkı düşünün.Fren,motor,iç,dış ne durumda olur?

Aynı durum sizin başınıza geldi.(işte burda koptum:) Bu vücudu sadece ben kullanmadım ki:)))Ay hala gülüyorum:)) 50 yaşına geldiğinizde fazla kilolar yüzünden vucudunuzun ve iç organlarınızın ne hale geleceğini düşünün ve bu duruma son vermek için benim önerdiğim 100 yiyeceği yiyin.

Ve sık sık tekrarlanan şu cümle ile sözü bağlamış:Unutmayın,haftada birgün saf protein ünü yapacağınıza,yulaf kepeğinizi hergün yiyeceğinize ve merdiven çıkacağınıza ant içtiniz.

Bir Cevap Yazın

