Bugün sağlığım 1 yaşında

Standard

Bugün 9 kasım 2012…Benim için önemli bir gün.Bir yıldönümü…Tam bir yıldır ayaktayım.

En son 9 kasım 2011 sabahı ayağa kalktım.

 

18 yıldır fıtık hastasıyım.3 lomber diskim fena halde.Sebebi ilk hamileliğimde çok kilo almış olmam.Yıllardır ara ara çekiyordum.2-3 ayda bir tutulup kalmak,ağrı çekmek,oturamamak,yatamamak,yürüyememek..Yollarda bir anda hınk deyip kalmak ve o şekildeyken bir taksiye bile binememek…3 sene önce bu eziyetin sıklığı artmaya başladı.Her ayın 15 gününde ya yatalak yatıyorum ya da iki büklüm tutuna tutuna yürüyorum.İş için gittiğim hastanelere yürüyerek girip çıkışta tekerlekli sandalyeyle çıktığım çok  olmuştur.Hele uçak seyahatleri bir eziyet.Saatlerce daracık yerde dimdik oturmaya çalışmak…Sürekli yatak istirahatleri.Ama yatmak da nasıl yatmak?Acı içinde kıvranarak.Hiçbir şekilde rahat bir yatış bulamamak.WC ye bile gidememek.Herkesin düzenini bozmak(bana bakmak için annem bizde kalıyor,babam yalnız,çocuklara yemek yapacak hatta kucağına alıp sevecek anneleri sürekli acı içinde yatıyor.Üzülüyor herkes.Sık sık alınan raporlar ve işe gidememek..Ya da artık bu kadar rapor da ayıp diyerek çelik korselerle işe gidip o fıtıkları ertesi günü 2 kat ktü hale getirmek)…acı çekmek.Tatile gidip 10 gün yatakta yatmak..

Artık yeşil reçete ilaçların en ağırı bile sadece ağlamamı kesmeye yetiyor.Halbuki ben acıya dayanırım.

Sayısız fizik tedavilere gidip gelmek,bir süre şifa bulmak ama sonunda yine o acılar…

 

2 sene önce fıtık ameliyatı da oldum ama onun üzerine sayısını hatırlayamadığım kere yattım yine..Doktor bana hergün 20 dakika mutlaka yürüyeceksin başka yolu yok diyor,ben diyorum ki hani belle?Tuvalete zor yürüyorum çoklukla…Kilo ver diyor veremiyorum.Ama çabalarım son derecede….bakınız:https://benimdukandiyetim.wordpress.com/category/diyetimin-gidisati/

 

Sonuçtaaaa Dukan amca imdada yetişiyor.En son 2011 kurban bayramını yatalak geçiriyorum.Veee o tarihten beri çok şükür 10 dakika bile yatmış değilim.Ooooooooooh çekiyorum kocaman.Ben şimdi bu diyeti sevmeyeyim de ne yapayım:)

2 responses »

  1. Benzer rahatsızlıklarım var sizi çok iyi anlıyorum ve çabanızı ,sabrınızı takdir ediyorum.Sağlıkla kalın 🙂

Bir Cevap Yazın

