Bugün Canlı Chat’te idim:)

Standard

Bugünkü chatten arta kalan hülasa şudur ki:
1.balkabağı p+s de istenildiği kadar yenebilirmiş.Ama ben yine de sınırlı yaklaşmakta kendi adıma hiç olmazsa fayda görüyorum.Bir forumda da (Dukan’ın sayfasında moderatörlerden biri yazmıştı) havuç gibi sınırlı kullanın demiş kolay kilo veremeyen birine.Ne de olsa nişasta içeriyor.Duraklamada olanlar nişastalı sebzelere dikkat etmeli denmişti bir soruma verilen cevapta da …
2.sebze istenirse proteinden çok da yenebilirmiş.Özellikle kabızlık ve yorgunluk durumlarında.Benim bu sorumdan sonra başkaları da 3 te bir yenmesi gerekir deniliyor diye sordular.Kilo verimi için bu size uygun geldiyse okey ama kesin bir kaide yok istenirse sebze çok olabilirmiş.
3.Neden İngiliz sitesinde güçlendirmede yulaf kepeği 2.5 kaşıkken sizde (Amerikan sitesi) 2 kaşık dedim.Koçların farklı uygulamaları olabiliyormuş bazen ufak farklar vardır dendi.Ne saçma dedim içimden.Neyse ben de şöyle bir fikir yürüttüm .Güçlendirme ilk yarı 2 kaşık yiyeyim 2.yarı 2.5 kaşık.Hemyavaş yavaş alıştırmış olurum artışa hem de iki ayrı görüşe de uyum sağlamış olurum:)
4.Güçlendirme 2.yarıda meyve 2 porsiyona mı çıktı gerçekten diye sordum.Evet,yeni versiyon kitapta da bu şekilde yazıyormuş.

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s