Kakaolu Kek_Öneri

Standard

Bu tarifi de 2 gün önce yaptım.Bu ara keke takmış durumdayım galiba:) Bu tarife de bayıldım.Yumurtaların sadece beyazını kullandığımdan 4 yerine 6 yumurta kullandım..Mutfak robotunda çırpınca 20sn  de kar gibi sert bir köpük elde ediyorum.

Seyir saf p gününe veya atağa uygun hale getirmek de mümkün.Kakao koymazsanız ,onun yerine belki tarçin veya kahve koyarsanız sınırlı izinli (tolere) besin de tüketmemiş olursunuz.

Tarifte aslında kabartma tozu yok.Yumurta akı bu işi sağlıyor ama nolur nolmaz diyerek yarım pakete yakın kabartma tozu da koydum.

Bi de kalıptan çıkardığımda kekin altı ıslaktı..Altını üstüne çevirip üstten ızgarayı çalıştırdım birkaç dakika.Bu soruna da çözüm bulunmuş oldu:)

http://www.facebook.com/DukanDiyetiTarifleri#!/photo.php?fbid=526522684040327&set=a.326017647424166.97095.289208191105112&type=3&theater

Bir Cevap Yazın

