Zeytinyağlı Pırasa

Standard

Evre: Seyir Protein+Sebze

Zeytinyağlı yazdığına bakmayın:)Yağ eser miktarda…Yağsız da olur mu ki lezzetli demeyin.lOuyor vallahi.Tabii zeytinyağlısı daha lezzetli olur muhakkak ama bu yemeği yiyip de tartıda eksi görmenin lezzetinin yanında boy ölçüşemez:)

Malzeme:3 sap pırasa (orta kalınlıkta)

yarım havuç

1 tatlı kaşığı z.yağı (Dukan’In son güncellemesiyle,günde 1 tatlı kaşığı zeytinyağı hakkımız var)

Pırasaları 3 parmak eninde doğrayın.Havuçları da yarım cm kalınlığında halka halka doğrayın.Z.yağı ile birlikte hepsini tencereye koyarak üstünü birkaç parmak geçinceye kadar su ekleyin.Pırasaların pişmesi genellikle uzun süre alır.O yüzden suyunu ara ara kontrol ederek gerekirse sıcak su ekleyin.Piştikten sonra tuzunu da ilave edin.Limonla yemeyi sevenler için:günde 2 kaşık limon suyuna kadar iznimiz var.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s