Spor Salonuna Başladım:)

Standard

Seviniyorum evet,ondan dolayı 🙂 işareti koydum…Sebebi kızım…O gitmek istedi,beni örnek alıp baştan işleri sıkı tutacakmış,benim yaşadıklarımı yaşamamak için…Süper yol gösterici olmuşum,annelik işte budur:) O yazılıyor madem,eşim de yüzmek istiyor sıkılaşmak istiyor e benim sıkılaşmaya sanki ihtiyacım yok mu?Vaaaaaar:)) Haydi o zaman ailece kayıt olalım dedik ve dün itibari ile ilk kez başladık..Haftada kaç gün gelebilirsiniz diye sordular..En fazla 2 dedim..Ooooo ama çok az dediler.Az mi?2 sıfırdan büyük ki?Ben 2 gün gidebilsem öpüp başıma koyucam.

Ayrıca dün ilk gün diye yağ-kas vs ölçümleri de yapıldı….Yaşım başım itibariyle yağ oranım %23-34 arasında olmalı imiş…Ama benimkisi o sınırın da çok altında 19.6….Ondan mı acaba çok hızlı kilo veremiyorum artık?Diyet yapmanıza bile gerek yok bence dedi trainer..Yok yok ben yapiim.Ama dediğiniz hareketleri de yapiim…Bacaklarda 3 er ve göbekte 3 kilo yağ var.Yani asıl yağlar o kısımlarda.Eh ben de onu biliyorum zaten..Kollarda ise 700 er gr…O kadarı da olması gerekiyormuş zaten..Demek ki kaba bi hesapla,bacaklardan 2 şer göbekten de 2 kilo yağ gitse eder 6…O da benim vermek istediğim kilo zaten..Nasıl da işime geldiği gibi forül çıkarıp hesap yapıyorum ama di mi:)

Bir Cevap Yazın

