Diyet COLA içebiliyoruz ve daha neler neler….

Standard

Evet,diyet -light tüm içecekleri içebiliyoruz.Ancak içinde meyve suyu asla olmayacak.Yani light meyve suyu içemeyiz.

Light-zero cola

light ice tea

tatlandırıcı ve aroma ile tat verilmiş sodyumu az maden suları

sodyumu az sade maden suları

light gazozlar

Cola,günde 3 kutuya kadar izinli Dr.Dukan tarafından…Tatlı krizlerine bibebir diyor.Ancak ben öyle düşünmüyorum.Şahsen benim vücudumda çok fazla ödem yapıyor…Ayrıca mide,barsak,böbrek hatta beyin için asitli içecek içmek son derece zararlı.Sanırım Dukan,insanlar diyet sürecinde tatlı-pasta yiyeceklerine bunu içsinler diye düşünmüş…Ben yine de tatlandırıcılı tatlı yapmak taraftarıyım.Canım cola içmek sitediğinde de ya 2 yudum içip bırakıyorum  ya da 20 günde 1 kutu kadar içiyorum.

GÜNCELLEME: Dr Dukan,chatlerinde ve önerilerinde mümkün olduğunca kolanın az içilmesini söylüyor.Kafamdan geçen ‘hadi canım yaa olmaz ki ama’ ların cevabı böylece teeeek tek ortaya çıkıyor:)

.

Bir Cevap Yazın

