Dukan Diyeti ve Saç Dökülmesi

Standard

Ben 1 seneden uzun süredir Dukan diyeti yapıyorum ve ekstra dökülme hiç yaşamadım.Ancak sık sık facebookta saçı dükülen ve hatta aşırı dökülen kişiler dert yanıyor..Bir arkadaşımın isteği üzerine Dukan ana sayfasına mail ile durumu sordum.Sebebi nedir nasıl önleriz dedim.

Cevap: Düşük yağlı bir diyetle hızlı kilo vermek,saç dökülmesine neden olabilir.Tekrar yağ alımını arttırmalısınız.Bunun için de yağı çok olan balıkları tüketin,balık yağı ve omega3 takviyesi alın.

 

 

Message content

Message Message subject: Side Effects
  On the: 09/25/2012 06:12 am
Question Question:
   I do not have any problem about hair loss but many people who are doing Dukan diet says they have very bad hair loss after diet..Is it true?What is the reason?What should I do to protect ?
Answer Answer:
  Hello Ozlem,

I understand your concern.

When you experience rapid weight loss from a low fat diet, it is possible that you will experience hair loss. You would then need to increase the fats in your diet. We would recommend doing so by having more fatty fish and/or fish oil and omega-3 supplements. 

Sincerely,

Tiffany

4 responses »

  1. Biz bayanlar icin son derece önemli olan bu konuya hassasiyet gösterip,konuyla ilgilendiginiz icin tesekkürler. Bu arada blogunuz cok güzel olmus,hayirli ugurlu olsun 😉 Özellikle; tariflerin flash animasyon ile gösterimi cok hosuma gitti,basarilar!

    • Çok teşekkür ederim.Henüz pek acemice..Fotolar hele…İleride daha hoş fotolar çekip eskilerinin yerine koymayı planlıyorum.İşten güçten çocuklardan vakit buldukça:)

  2. rahatsız etmek istemiyorum ama şimdi benim içime sinmiyor,benim 60 olmam lazımdı 3 kasımda ama ben yapamadım,paniğe kapıldım,kabızlık saç dökülmesi derken,az biraz fındık ,ceviz,çiğdem ve son 4 gündür tam buğday ekmeği yedim.
    Güçlendirmeye geçmiş mi oldum,atak yapsam 2 gün ve seyire devam mı etsem,güçlendirmeye böyle bi kilo farkıyla geçilir mi,vitamin kullanıyorum,ceviz,bol yoğurt süt alıyorum,saç dökülmesinin diyetten olması çok saçma geliyor,pes etmek istemiyorum.Ne dersiniz?

    • şimdi tabii bu konuda otorite değilim.Sadece ben olsam şöyle yapardım diyebilirim..Şu anda kaç kilosunuz?60 a çok mu uzak?İstediğin zaman güçlendirmeye geçersin sonuçta..Yeter ki içine sinsin..Güçlendirmeye geçmiş olmuşsun.Ama istersen seyire devam et ve Dukan’ın önerdiği tablet ve balık tüketimine ağırlık ver

Bir Cevap Yazın

