Ooooov yoooo kaçamağa bak:s

Standard

Ben de hiç kaçamak yapmadım nerdeyse diye övünüyordum güya. En çok yaptığım kaçamak meğerse neymiş? TV karşısında yemek yemek…Orta boy kaçamak sayıyor Dukan amca bunu.TV yi bilgisayar-internet-cep telefonu diye de genişleteyim bence.Çünkü internetin karşısında birilerine bişi yazarken yerim çoklukla yemeklerimi.Sonra da bi bakarım aaaa bitmiş tabağım.Midem dolmuş ama beyin doymamış.

Dukan ayrıca lokmalarımızı damağımıza yapıştırıp da yememizi öneriyor.Çikolata emer gibiJ Denedim,vallahi çok zevkliymiş.İlk seferde 1 kurabiye yedim 1 kap da yoğurt.Sandım ki tabaklarla yemek yemişim.Şimdi ne zaman yemek yerken elime cep telefonumu vs alsam,cıss diyip geri bırakıyorumJ

Bir Cevap Yazın

