Dukan koçluk sistemi şu ana kadar nedir?

Standard

Öncelikle ,her sabah kilomu,bel-kalça-bacak ölçümü rapor ediyorum.Ayrıca motivasyonumun nasıl olduğunu,zorlanıp zorlanmadığımı ve kaçamaklarımı sorguluyorlar.Kaçamaklar fazlalıklarına göre 4 kategoride…Bunları da paylaşıcam bir ara..Tümden bozdum diye de bir seçenek var…Ama ben kaçamakçı bir kişi değilim iyi ki:) hele tümden bozmak.Aman diyim dövseler olmaz..Benim bir- iki kaçamağım oldu.Mesela bir ekmeğin ucundan 1 cm koparmak,ya da güzel bir peynirden 1 çatal almak.Bunlar da ayda yılda 1 kezdir .

Bir de bügün canım şunu çekti diye bir seçenek var.Genelde canım bir şey çekmiyor..Ama eğer canımın çektiği birşey varsa birkaç gün sonra o konuda bir öneri gönderiyorlar.

Yalnız anlamadığım bişi var..Bu raporu Amerika saatiyle öğlen 12 ile gece 3 arasında istiyorlar.Vücudun en dolu olduğu zamanda..İyi ki Türkiye ile 7 saat fark var..Orda gece 3 iken burda 10 oluyor da tartılma kurallarına uygun tartılabiliyorum:)

Rapordan 1 saat kadar sonra bana günlük öneriler geliyor.Motivasyon-yemek önerileri ve egzersiz önerileri.Meğer amma çok yemek tarifi varmış.Saklamışlar bizden:)

Ayrıca hafta içi hergün 1 saat online chat var.Çarşamba günleri Dr.Dukan da katılıyor.Aklıma gelen herşeyi de mail yoluyla sorabiliyorum.

2 responses »

  1. Merhaba
    Ben diyete yeni başladım kobiyi sisteminden bende yararlaak istiyorum ama sanırım ingilizce oluyor bilgi verebilmelisiniz acaba
    Teşekkürler

    • Zuleyha,koçluk sistemi demek istedin sanırım .Dukan’ın birkaç ülkeye ait web sitesi var.İngilizce-fransızca-almanca sanırım flemenkçe de var.Bunlardan birini biliyorsan o dille yazışılan sitesine üye olursun ama bilmiyorum dersen kitaptan ve bizlerden yararlanırsın.

Bir Cevap Yazın

