30 ağustos zafer bayramında gerçek atağa başladım:)

Standard

Başlangıç kilom 64.4……Ay bu neee?Benim güçlendirmede hatta korumada normal gündeki kilom ancak bu kadarken,saf p ertesinde çıkan kilo bu….Ben bayram haftası nettim öyle?Diyet yaparken aklımda kalmasın derken üstümde kalıcaktı az kalsın.O yüzden,planladığımdan erken başlamak beni hiç mi hiç üzmedi…

Dukan.com sitesinden koçluk için kaydoldum..Bana bir sürü soru gönderdiler.Meğer kaçıncı çocuk olduğum bile kilo almakta önemliymiş.Ve kendimle ilgili birşeyi farkettim.Ben hep hamilelikte kilo aldı diyordum.Ama testi yaparken gördüm ki ben profesyonel çalışma hayatına geçince almaya başlamışım kiloları..Araba sahibi olmak,dışarda yenen güzel öğle yemekleri,ee para kazanıyorum şık restoranlarda akşam yemekleri derken eski az yeme ama bol koşturma gerilerde kalmış meğer…

Atağım 4 gün sürecekti,ama 1 gün uzattılar niye mi?4.günün sbahında tartılamadığımdan bir gün nceki kilomu rapor ettim..Kilo vermedin diyerek atağı uzattılar:)

Son durum,bugün yine tartılamadım.13 günde 62.3 kg oldum yani 2.100 gr geri gitti..Şu anda korumaya geçtiğim kiloya yaklaştım…2.hedefim,güçlendirmeye geçtiğim kilo olan 59.7 nin altını görmek…

Bir Cevap Yazın

