Yeni atak öncesi

Standard

Yeni atak öncesi diyorum ama belki de korumamın son günleri demeliyim:) Yeni atağıma 3 gün kala saf protein günümü 2 kez yapayım dedim (ki mümkün olduğunca gerçek kilomu göreyim) Pazt saf protein yaptım ve bu sabah,aslında tam kuralıyla da tartılamadığım halde -800 gördüm…Salı günü normal ama abartmadan beslenicem çarşamba da tekrar saf protein yapıcam…perşembe de atağa devam..atağa devam diyorum çünkü çarşamba da atak yapmış gibi olucam…Tek farkı 1.5 değil 3 kaşık kepek tüketicem.Bakalım,şimdilik fikrim bu:)

Bir Cevap Yazın

