Bu sefer Dukan bana koçluk yapsın da görelim bakalım:)

Standard

Bu sefer Dukan’ın Amerika sitesinden koçluk alıcam…Neden Amerika?Çünkü İngiltere sitesi nerdeyse 2 katı fiyatına….

Bakalım duraklamalarda ne gibi önerileri olacak?Bizden bugüne kadar gizleyip de koçluk hizmeti alanlara söylediği gizli bilgiler var mı?:) Özellikle koruma dönemini merak ediyorum.Çünkü kitapta çok kısa geçmiş ve ben bu kuralsızlıkla koruma yapamıyorum sanırım….Ayrıca direkt soru sorma hakkına da sahip olucam böylelikle…

Bu sitelerden ayrıca ücretsiz test yaparak ideal kilonunuz,atak sürenizi vs de öğrenebilirsiniz.Ancak bu sefer,parayı ödedikten sonra sanırım 80 soruluk yeni bir test daha gelecek bana…Ve bu testi yanıtladığımın ertesi günü başlatacaklar diyetimi…Hergün sabah neler yapmam gerektiğini anlatan mail atacaklar akşam da hesap soracaklar:)

Sitelerin linkleri:

Amerika: http://www.dukandiet.com/

İngiltere:http://www.dukandiet.co.uk/

Bir Cevap Yazın

