5 eylül 2011 ilk Dukan diyetimin ilk günü

Standard

Dukan amca geçen yıl bana 75 ten 63 e inmemi uygun görmüştü…Ben ısrar edip 59.7 ye kadar indim hatta bir gün 59.3 görmüşlüğüm de var ama hadi onu saymayayım..Ancak güçlendirmeye geçtiğimin ilk ödülünde gelen +1.5 kilo aynen kaldı..Buna da şükür dedim,daha fazla artmadı en azından…Korumaya geçtikten 2 hafta sonra başlayan Ramazan ve bayramın ardından diyetime devam etme isteğim ve bu yüzden aklıma düşen yemekleri 1 haftaya sıkıştırmaya çalışmam sonucu,korumada da kılo alır oldum imdaaaaat…..Herşeyi  az az yemek bana yaramadı..Güçlendirme imiş benim üzümü güldüren..

Yeni kilomla yeni testimin sonucu 55-56 kg çıkıyor….Hem daha az kiloyla başladığımdan hem de sanırım kilo hesaplama formülleri değiştiğinden:)) Artık daha az öneriyor Dukan…Daha önceki önerileri hep çok buluyorduk zaten.

ilk atak başlangıcım 5 eylül 2011 (5 gün sürdü)

ilk seyirim 20 ocakta son buldu…ve 15 kilodan fazla verdim.

ilk ödülümü 21 ocak günü yedim.Hakkımın yarısını yedim o bile fazla geldi…

3 temmuzda korumaya geçtim…

29 ağustos yeni dukan diyetim:)

Bir Cevap Yazın

