Selam Millet! Once bunu okuyun…..

Standard

Bu blogda yazdıklarım ve kullandığım linkler beni ilgilendirir.Okuyanlara tavsiye filan değildir.Kullanmak-yapmak isteyenler kendileri bilir.Ben kendi yaptıklarımı veya okuduklarımı paylaşırım..Dr.Dukan veya moderatörlerinin ya da sağda solda bulduğum yazıların içeriği de onu yazanları ilgilendirir..Yine ben bunu uyguluyorsam bu da beni ilgilendirir.Herkes mantık süzgecinden geçirip ne  istiyorsa onu yapar..Bu benim günlüğüm…Okuduğumu yazıp kafama da yatmadı da diyebilirim.Baştan söyliim de sonra şeylik olmasın:)

Haa bu arada şahsen kendimin yaptığı tarifleri link alarak kullanırsanız benim için okeydir..Ben de başkalarının tarifinin ya linkini ya da nerde bulunduğunu veririm ,ni de teşekkür ederim,ödeşiriz:)

Bir Cevap Yazın

