Başlıyorum,en kısa zamanda…Mesela bu hafta:)

Standard

1 yıl önce tanıştım Dukan diyeti ile…Ve ilk atak günüm 5 eylül 2011 idi…atak-seyir ve güçlendirme evrelerini bitirip 3 temmuz 2012 de korumaya geçtim…Şimdi,kaldığım yerden devam etmek için yola çıkıyorum.Bu sefer farklı birşeyler denemek istedim…Bu blog sayesinde motivasyonumu arttırmak ve böylece,belki de bir kaç kişiye destek olabilmek bunlardan ilki…

2. olarak Dukan’dan koçluk almayı ve özellikle koruma evresinde koçluğu en az 1 yıl sürdürmeyi planlıyorum…

ardından,daha önce fazlaca yapamadığım günlük Dukan hareketlerimi kesinlikle yapmayı aklıma koydum.

veeeee artık sayısı yüzlere ulaşan Dukan diyetine uygun tariflerden sık sık yeni bir tarif deneyerek fotoğraflamak ve bu blogda yayımlamak niyetindeyim…

Amacım kendi Dukan Diyeti günlüğümü paylaşmak…

Bu sefer daha mı kolay yoksa daha mı zor olacak? Bilmiyorum…Ama heyecanlıyım…

Peki acaba diyetten bıkmış olabilir miyim? Yooo hayır,Dukan Diyeti beni çok mutlu ediyor.))

Bir Cevap Yazın

